tisdag 6 september 2011

Lagerhaus öppnar webbshop!


Jag har svårt för att låta bli att springa in på Lagerhaus när jag är på stan, alltid hittar jag något och nu senast fick denna söta ugglevas följa med hem. Den fungerar nu som kruka på lilla Ts rum, tycker den blev urkaxig med en härligt taggig frisyr av Aloe! De naturtrogna girafferna kommer från Schleich och tapeten i bakgrunden heter Whole Wide World och kommer från Mr Perswall, du kan se den i sin helhet här.

För er som inte har någon Lagerhausbutik i närheten så är en glad nyhet att den 12:e september öppnas portarna till deras webbshop men redan nu är den öppen för facebookvänner. Nu väntar vi bara på att Granit ska öppna webbshopp, eller hur!? 

14 kommentarer:

  1. Halleluja moment! Jag har nämligen 18 mil till Lagerhaus (Sundsvall), så det var välkommet:)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Granit öppnar nätbutik nästa höst!

    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Åh vilken underbar sida! Hittade den igår och blev väldigt förtjust i före/efter kategorin. Det blev dock väldigt lite sömn ;P Men vad duktiga ni är på att renovera!

    Kram Ellen

    SvaraRadera
  4. Åh, det är inte en dag försent- Heja lagerhaus. och granit hade jag verkligen velat se mer av online också :)

    SvaraRadera
  5. Verkligt häftig frisyr ugglan har!

    SvaraRadera
  6. yes! vad kul!
    och vilka underbara ugglor du och kiddot gjort! så himla inspirerande och kul att hitta på med ungarna!
    ha de gott

    SvaraRadera
  7. Oja, Granit skulle vara toppen om de öppnade web-shop! Lagerhaus har jag i stan där jag bor så det spelar inte mig så stor roll :)

    SvaraRadera
  8. Blev tipsad av syrran om denna underbara blogg, och jag kan bara hålla med!

    Ni är så grymt duktiga, för det blir så himla fint!

    Hittat massa inspiration, samt tips!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  9. Du är en av mina fem "favoriter" idag - För att du inspirerar mig så in i bomben!

    http://www.knaada.com/2011/09/ny-host-nya-mojligheter/

    SvaraRadera
  10. Jag har gillat din blogg på din facebook men jag funderar om jag kan trycka på någon av knapparna,social plugin så att du kan se in i MIN facebook så du kan se att jag satt in tävlingarna där.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag har gillat din blogg på din facebook men jag funderar om jag kan trycka på någon av knapparna,social plugin så att du kan se in i MIN facebook så du kan se att jag satt in tävlingarna där.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Åhh livsfarligt att lagerhaus har öppnat webshop... :P

    SvaraRadera
  13. Exakt! Som jag väntat och väntar på Granit! :)

    SvaraRadera
  14. Åh, så kul uglevase!!!

    Bli gjerne med på min giveaway :)

    SvaraRadera

Annonser: