onsdag 21 mars 2012

Reportage i Villa Västerbotten


I senaste numret av Villa Västerbotten finns ett reportage om oss där vi förärats förstasidan. Så för er nytilkomna läsare som hittat hit via tidningen vill jag bara säga hjärtligt välkomna! Och till alla er andra nya också förstås! Minst sagt svindlande att ni är så många som kikar in här varje dag! Nej nu är det bäst att jag sätter igång, har ett födelsedagskalas att ordna inför - denna gång mitt eget! Och trots en plåt brända bullar och ett avloppsstopp så ser denna födelsedag ut att bli 100gånger bättre än min förra då jag
hade magsjukan från hell och var ensam hemma 12 timmar med en nyfödd W och en raslös T.....

Translation: In the latest issue of our local paper there's an article about us and our home makeover. Nice to be on the front page and all!

10 kommentarer:

  1. grattis igen! och vad kul med uppmärksamheten, det förtjänar ni! =)
    hoppas få tag i en tidning!

    SvaraRadera
  2. Grattis på din dag! Den kommer bli toppen ska du se! :)

    SvaraRadera
  3. Kul att vara med i tidningen :) Inte så konstigt kanske med tanke på att er fula ankunge verkligen förvandlats till en vacker svan!

    Skulle du inte kunna fota av tidningens artikel så vi som inte bor i västerbotten kan läsa?

    //Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Susanne! Jag har länkat till artikeln som går att läsa på nätet, klicka bara på "ett reportage om oss" så kommer du dit.

      Radera
  4. Grattis :-) och jättekul att få titta in på din hemsida. Alltid nåt spennande på G! Mvh Marielle

    SvaraRadera
  5. Hittade hit via reportaget! Underbar blogg och vilket arbete ni lagt ner! Jättekul att följa!

    SvaraRadera
  6. Min make var riktigt imponerad när han såg reportaget häromdagen, min mamma likaså. Jag har varit imponerad redan ett tag då jag följer bloggen :-) Ni måste ha en fantastisk fantasi och vision som såg potentialen i huset när ni köpte det :-), vilken makalös omvandling!

    Vi har inte riktigt hunnit lika långt i vår husrenovering, men det går sakta men säkert framåt :-D

    //Sara, sheweb.se

    SvaraRadera
  7. Hej Karolina!
    Men vilket arbete ni har gjort med huset! Man kan inte tro att det är samma hus!
    Ha det bra och hoppas vi ses på nästa bloggträff :-)!
    Kram/Helena

    SvaraRadera
  8. Oj vilket projekt! Mycket imponerande att ni dels såg potentialen men också har gjort det mesta själva utan att vara hantverkare. Inspirerande :)
    /Erika

    SvaraRadera

Annonser: