fredag 4 maj 2012

Inspirerande Oslohem


Jag ramlade av en slump in på Elisabeth Heiers blogg och fastnade för hennes fina hem. När jag mailade för att be om lov att visa bilderna här på bloggen visade det sig att denna bloggerska inte bara är bosatt i Oslo utan att jag dessutom passerade precis nedanför hennes lägenhet. Tänk om jag hade vetat det då hade jag gärna slunkit upp på en kaffe. Men jag får nöja mig med att njuta av hennes vackra bilder. 


Skoskåpet från Ikea gör sig mycket bra vägghängt och tänk på att skoskåp även funkar ypperligt till vantar, mössor, tidningar och annat. 


Murstocken hamnar direkt i inspirationsmappen till vår blivande fjällstuga. Vi håller på med bygglovsansökan as we speak - spännande!


Och den här bilden hamnar i inspirationsmappen till Ws rum. Är det något vi har gott om så är det spillvirke =) 

Nej nu är det bäst att jag sätter igång, lilla T ska på ridlekis, jag har en deadline på ett reportage, födeledagspresent till sambon ska inhandlas, tårtor ska bakas och en grillbuffé för hela släkten ska tillagas och på söndag åker jag till Göteborg på Bloggforum. Ses vi där?

11 kommentarer:

  1. Ja världen är lite ibland! Finfina bilder, mkt inspiration.

    SvaraRadera
  2. Fint hem och bra inspirationsbilder. Tack för det!

    SvaraRadera
  3. Ja hon har ett väldigt vackert hem ..bloggforum i Göteborg ? nu blev jag nyfiken , var och när? ...antar att jag är sent ute...Kram och tack för all inspiration..

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om det finns platser kvar, värt att kolla i alla fall för jag tror att det kommer att bli kanondagar! Här hittar du info: http://trendenser.se/2012/april/bloggforum-2012.html

      Radera
  4. Verkligen sanslöst snyggt! Tack för tips!

    SvaraRadera
  5. Jättefina inspirationsbilder!
    Vilken härlig blogg du har! Och massor med mumsiga recept, helt i min smak :) Jag kommer garanterat tillbaka!

    Kram Jonna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Du är såå välkommen!

      Radera
  6. Hej, vilken söt blogg!

    Just nu pågår en suupertävling på min blogg, där du kan vinna valfri vara för max 300:-, du bestämmer själv vad du vill vinna.
    Det är suuuperenkla regler, så va gärna med :)

    Tycker du också det är dyrt med snygga underkläder?, då är det den rätta tävlingen för dig.

    Och om du är med på tävlingen så lovar jag att jag ska följa dig via bloglovin'
    http://majasochfeliciasliv.blogg.se/2012/april/tavling.html#comment

    SvaraRadera
  7. Åh, vilken inspirerande blogg du har! Så snyggt och vilka härliga recept!
    Ses på Bloggforum!
    /Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar tackar =) Det gör vi - är taggad till tänderna! Borde verkligen gå och packa nu....

      Radera
  8. Tusen takk for fine ord : )
    Neste gang du er i Oslo er du velkommen innom,
    nå som du vet hvor jeg er!

    Ha en god mandag,
    klem Elisabeth

    SvaraRadera

Annonser: