torsdag 29 januari 2009

Inflyttning i sikte!

Nu är inflyttningen inte långt borta! Inget datum är spikat men hoppas vara inne om två veckor! Känns helt ofattbart underbart och dessutom tickar besöksräknaren på och närmar sig 10 000 så jag tänkte fira med en liten tävling här på bloggen, så håll utkik! 
Har ni förresten sett Panduros nya vårkatalog? Jag fastnade direkt för de här bokstäverna som levereras omålade och bara väntar på att bli dekorerade! (de finns på sid 82 och kostar 49kr st) Min beställning är skickad, bilder kommer!

6 kommentarer:

  1. Hej Vad det ser spännande och roligt ut. Ni verkar vara väldigt duktiga. jag skulle vilja se MER bilder på fler rum. Det är häftigt att följa förvandligen. Vi kommer oxå inom en snar framtid att renovera vårat hus..... Hmmmm

    SvaraRadera
  2. Åhh vad härligt med infflyttnig! Bokstäverna ser jättefina ut... jag har beställt katalogen men inte fått den än...

    Kram Lotten

    SvaraRadera
  3. Jepp! Panduros vårkatalog har drägglats igenom från pärm till pärm, och jag har också noterat bokstäverna. De är verkligen jättefina. Ska bli kul att se vad du gör med dem.

    SvaraRadera
  4. Köpte själv ett R på Panduro idag som akll stå i hallen och symbolisera vårt efternamn. Jätte bulliga och söta är bokstäverna. Just nu står R:et och väntar på att krackeleringslacken skall torka så det kan få lite piffig färg på sig. Kommer garanterat att bli många fler av dessa så du har gjort ett bra val! Ha en underbar kommande helg. Mvh Terese.

    SvaraRadera
  5. Härlig blogg!!!
    Du jag ska beställa Panduros katalog direkt!! :)
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  6. Jag såg bokstäverna när jag var in till Panduro för några veckor sedan. Helt underbara! Tyvärr fick de inte följa med hem än, för jag har för många små projekt på gång. Men det ska bli kul att se dina!

    SvaraRadera

Annonser: