söndag 7 mars 2010

Inspirerande bloggträff!



Foto: It's a House
Efter en vecka som fullkomligen sugit energi ur mig så börjar jag känna mig riktigt pigg och inspirerad igen. Igår laddades batterierna ordentligt med positiv energi då jag var bjuden på bloggträff i Annelies (Vardagstugg) fantastiska lägenhet, bakom detta trevliga initiativ låg också Isa (Ljuvligt Hemma) och Annika (Flex Inredning).

Det kan ju inte bli annat än trevligt när ett gäng driftiga och goa tjejer med samma brinnande intresse samlas runt ett dignande fikabord! Med på träffen var också Sara vill fara, Om livet i ett skatbo, Holmsunds blommor, Inspirera mera och Kerstins foto. Ser redan fram emot nästa träff, för visst gör vi om det här tjejer!?

En goodiebag fick vi med oss hem också med bland annat fina disktrasor och en kökshandduk från Erika Tubbin som genast fick ta plats i köket. I goodiebagen fanns också saker från Tehörnan i Umeå, Färg & Tapet i Umeå, Modette.se och Lantliv. Tack alla för en underbar dag!!!

6 kommentarer:

  1. Tack själv! Verkligen en jättetrevlig eftermiddag! Klart att vi gör om det snart! Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med bloggträff!

    Undrar om det går att få till här i Norrköping?
    Skulle nog tro det, men nån måste ta tag i det...

    Kram Helene

    SvaraRadera
  3. Tack själv!

    Jag är överraskad över hur löjligt glad jag var på vägen hem efter träffen med er alla :)

    Vi ses snart igen,

    Anna

    SvaraRadera
  4. Håller med att det var inspirerande! Det var väldigt roligt att träffas! Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Låter kul! och vilka fina grejor du fick med dig hem1

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  6. Klart att vi måste göra om det. För en gång är ingen gång, har det sagts.
    Jag kände mig alldeles upprymd efteråt. Kram

    SvaraRadera

Annonser: