måndag 5 juli 2010

Every day I love you


Den här tavlan gjorde jag till min J i födelsedagspresent. Jag såg en liknande tavla i en tidning en gång och blev sugen på att göra en egen. Har man en skrivare som klarar av riktigt stora format är det bara att skriva ut och rama in eller så kan man texta för hand. Jag skrev i stället ut bokstäverna på ett vanligt A4 och klippte ut dem en och en och limmade fast på det stora arket med decoupagelim.


Ramen hittade jag på loppis och spraymålade mattsvart.

13 kommentarer:

  1. Jättefint !! Och så gulligt gjort.

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  2. Så fin! Och säkert väldigt uppskattad!

    Ha det bra!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Njutning att få titta in här hos dig en stund! Så mycket fint att titta och inspireras av...

    Ha en riktigt skön sommar!
    kram emelie

    SvaraRadera
  4. Oj, vilken fin tavla!!!! Vilken bra idé!

    SvaraRadera
  5. En liknande tavla har jag kämpat med ett tag, blev dock aldrig riktigt nöjd. Nu fick jag dock inspiration att fortsätta.

    Trevlig blogg!

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  6. Så snyggt och bra att återanvända en gammal ram, det blev jättesnyggt! kram Vivi soltorp

    SvaraRadera
  7. Såå fint, gissar att han blev jätteglad över den fina presenten, det skulle jag ha blivit! Fint med den svarta ramen till!

    Kramiz aka

    SvaraRadera
  8. Den tavlan gillade jag!:)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Den blev jätte fin! Var sitter den placerad? Förresten vad var det Frida hade för hemsida? Hur ser din vecka ut, kanske en lunch eller något på fredag? Det skulle vara roligt att hitta på någonting.

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig förvandling av en ful loppistavla till en grymt snygg tavla!

    SvaraRadera
  11. Vilken bra idé! Tavlor bruka rman ju kunna fynda billigt på loppisar och jag är verkligen såld på tavlor emd olika budskap och citat.
    /Frida

    SvaraRadera
  12. Vilken fin text och fin present. Snyggt med ramen till.
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  13. Men, vad hände med renen? Den var ju jättefin.

    SvaraRadera

Annonser: