söndag 23 oktober 2011

Nya kuddar



Den här årstiden slår alltid kuddsjukan till hemma hos oss, ett plötsligt sug efter nya kuddar infinner sig och det är lönlöst att kämpa emot för det är ju verkligen ett enkelt sätt att ge ett nytt utseende till ett rum. Och någon som genast uppmärksammade dessa nyheter här hemma var våran lilla T 3 år som imponerat utbrast; "Åh Mamma! Har vi nya kuddar? Alltså WOW har du gjort dem själv?" Jag skulle gärna ha svarat ja på den frågan men de kommer från Hemmafabriken som drivs utav duktiga Magdalena och kuddarna ingår i hennes helt egna textilkollektion Myra Collection.

Det fina med kuddar är ju att det är så lätta att flytta runt mellan olika rum och i vårt sovrum blev de en härlig konstrast mot allt det ljusa. Det skira solljuset silar in så underbart genom våra lövtunna gardiner i sovrummet, det är svårt att fånga på bild men jag njuter lite extra nu och laddar mitt mentala solförråd inför de mörka vintermånaderna vi har framför oss. 

Trevliga Ylva har förresten lovat att ge er bloggläsare 25% på alla Myra Collection produkter, ni behöver bara ange koden 'itsahouse' och rabatten gäller till och med nästa söndag. Nej nu är det sängen som gäller efter en supermysig dag med pyttedans, barnteater och familjehäng!

4 kommentarer:

  1. Har också fått liknande kommentarer från min lille kille under åren och man fnissar så gott åt dessa små personligheter som lägger märke till nya detaljer...;) Och kuddar, nej, det kan man aldrig få för många av...:)

    En fin måndag till dig!
    Emelie

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Va kul att du och din familj gillar dem!! Så glad jag blir!
    Många kramar Magdalena, HemmaFABRIKEN

    SvaraRadera
  3. Oj vilka lackra kuddar som jag inte har sett i alla andra bloggar. Kul med nat nytt an Day hela tiden. Butterflies in my heart!x Cilla

    SvaraRadera
  4. Supersnygga kuddar! Å vilken uppmärksam dotter du har, tänk om min man vore det =)

    SvaraRadera

Annonser: