lördag 15 oktober 2011

Trendspaning 2012

Bloggträffen är över för i år och efter alla intryck och många kilometer i högklackat (why oh why?) ligger jag nu på gästsängen hemma hos en god vän, tar igen mig och läser igenom mina anteckningar från Stefan Nilssons 55 minuter långa trendföreläsning. Ni som vet hur snabbt Stefan pratar kan förstå att det är är mååånga sidor! Det har blivit en mycket trevlig tradition att Stefan kör världspremiären av sina nya trendföreläsningar för oss på bloggträffen och det känns oerhört priviligierat, tack Stefan! Och ni ska så klart få ta del av detta, jag återkommer inom kort!

5 kommentarer:

  1. Den bloggträffen hade jag gärna detagit i.

    Ha det fint

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! Känslan av inspiration och vilja är underbar. Kul att det var så givande.

    SvaraRadera
  3. Ska bli spännande att få se bilder & läsa!

    SvaraRadera
  4. Haha ja här sammanställs det för fullt nu också!
    Tack för ett mycket trevligt återseende! Hoppas resan hem går bra.
    Vi hörs av.
    Kraaam!

    SvaraRadera

Annonser: