söndag 15 juli 2012

Sova med öppen dörr


Min dator börjar närma sig penisonsåldern och skulle redan nu behöva avlastas med en extern hårddisk. Men tills jag tar mig för att fixa det så är det Instagram som gäller. Med mobilen blir allt så spontant och mindre kravfyllt på något sätt. 

Jag minns inte när jag kom i säng före midnatt senast så i kväll blir det en tidig kväll. Att jag har nystädat och renbäddat med lyxiga påslakan från AsIf4476 gör att det lockar lite extra att krypa ner under täcket. Bilden gör inte sängkläderna rättvisa (speciellt inte när barnen haft hoppkalas i sängen), de är toknygga i verkligheten och är så där lyxigt hotellkrispiga. 


Det är så varmt och härligt idag så jag tror minsann att det blir till att sova med balkongdörren öppen - det är sommar för mig!

Å va roligt att så många ville vara med och tävla om ett print från finaste Mokkasin! Så många fina motiveringar men tyvärr kan ju bara en vinna och vi säger stort grattis till Vardagstrall a la Catrin - maila mig din adress så kommer Je ne Regret Rien printet på posten inom kort! 

10 kommentarer:

  1. För det första, UNDERBART med en till människa som älskar helt nya sängkläder och kallar de "krispiga"! Jag älskar det jag oxå! De flesta andra verkar alltid tvätta helt nya sängkläder, i min värld är det galenskap! Man kommer aldrig tillbaka till det där "ny-krispiga" igen efter det, det är 1-3 nätter som de är sådär galet underbara som bara nya sängkläder kan vara! :D

    För det andra undrar jag hur kallt ni har det på nätterna där uppe? Vi brukar sova med öppna fönster från mitten av juni till aug/sep. Bästa som finns!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det härligt! Men ij jag vet faktiskt inte men det varierar nog rätt rejält från dag till dag. Men sovrumsfönstret har vi i princip alltid öppet under sommarmånaderna.

      Radera
  2. Så fint sovrum ni har, underbart stor balkong eller altan, ser så otroligt inbjudande och mysigt ut. Vad är det för sängar ni har? Ser väääääldigt sköna ut. EM?
    Ha en underbar vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Ja sängarna kommer från EM heter Jensen Supreme Dynamique bästa sängarna på marknaden utan tvekan och vi har testat ALLT!

      Radera
  3. Här är en till som älskar sängkläder av hög kvalitet!De där ser väldigt sköna ut, och vackert sovrum, gillar tunna sirliga gardiner!

    SvaraRadera
  4. Om man nu inte vill missa något utan vill följa er renovering och alla inspirerande tips via instagram, hur hittar jag dig där. För som sagt, man blir väldigt inspirerad av att kika in på din blogg!!!
    //Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt att höra Sara!!! Jag heter Itsahouse på instagram!

      Radera
  5. Vilket underbart sovrum!! med balkongdörr och även träväggen, precis som jag har i min lägenhet både i kök och hall :)

    SvaraRadera
  6. AFSWEDALA är de enda lakanen som behåller nykänsla och mormorskänsla. Fantastiska! Ett fint litet tips.
    Annika

    SvaraRadera
  7. Nu kommer jag åt att läsa hos dig igen. :)
    Tack så mycket för vinsten, jag väntar och längtar...
    Kram Catrin.

    SvaraRadera

Annonser: