fredag 21 september 2012

Kökstrender



I det alldeles färska oktobernumret utav Umeåguiden delar jag med mig utav mina tankar kring kökstrender. Klicka på bilden så kommer du till artikeln. Och snart, snart, snart är det dags att utse en vinnare i vår Gör om hos mig tävlingJag går igenom ansökningar för blotta livet och känner att det kommer att bli toksvårt att välja. Får så mycket idéer och skulle vilja hjälpa varendaste en. Men än är det inte för sent att ansöka, ni har till på söndag på er. Skicka bara in ett par bilder på det rum du vill ha hjälp med tillsammans med en motivering till oss på info@umeåguiden.se så kanske det är just du som vinner ett helt nytt rum med allt från idé till utförande, möblemang, tapeter etc. Enda kravet är att du bor i Umeåområdet. 

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Och för första gången i mitt liv undrar jag varför jag inte bor i Umeå.

    SvaraRadera
  3. Åh va jag blev taggad på att kakla vår trista hall. Har liksom aldrig fått någon bild av hur jag vill ha det men nu! Tyvärr är sambon inte helt övertygad, men det ska jag jobba på=)

    SvaraRadera
  4. Å va spännande, jag håller tummarna. Tack för en fin och inspirerande blogg!

    SvaraRadera

Annonser: