torsdag 27 november 2008

I love Kvänum!




Jag föll pladask när jag hittade det här köket från Kvänum, det här ska jag ha! Jag älskar allt, den platsbyggda känslan, färgen, blandaren, speglarna på lådorna för att inte tala om handtagen. Den platsbyggda soffan hade jag också gärna haft men den får tyvärr inte plats. Det enda jag inte vill ha är överskåpen för att få en mer luftig känsla. Men som med mycket annat snyggt så kostar det kulor men som tur är har jag en händig sambo som har byggt vårt kök med detta kök som mall. 

2 kommentarer:

  1. Wow vilket underbart kök!

    SvaraRadera
  2. tycker oxå om detta kök ...ska nu efter många om och men byta luckor och bänkskiva i vårat kök blir oxå dessa ramluckor dock "utanpåliggande" eftersom vi ska behålla stommen men dom går att båda ha i modern miljö och gammaldags

    SvaraRadera

Annonser: