måndag 15 december 2008

Amy Butler


Vi kommer att satsa på en lugn och tidlös bas i vårt hus där golv, väggar, kakel, kök och möbler  mestadels går i vitt, grått och svart. Framförallt för att vi tycker det är snyggt men också för att det är tidlöst och ger stor frihet att leka med accenter allt eftersom smaken förändras. Och just nu skulle jag kunna ha Amy Butlers underbara tyger överallt! På sittbänkarna i groventrén och kapprummet, som golvkuddar i barnrummet och som gardiner i biblioteket. Sen välkomnar jag allt som gör hushållsarbetet lite glamorösare och visst skulle det bli lite roligare att ta hand om tvätten om man hade Amys tyger som tvättkorgar, och visst skulle det vara lite mer lockande att ta fram städgrejerna om de förvaras i lådor klädda i hennes tyger? Kruxet är bara att jag inte har hittat någon svensk återförsäljare, någon som vet?

5 kommentarer:

  1. Vill bara säga hej och sälla mig till skaran som följer ert spännande projekt.
    Tygerna är jättevackra med sina färgställningar, tror som du att en tvättstugedag blir en fröjd med allt trist gömt i dessa underbara glädjespridare!
    Kram och lycka till från mig.

    SvaraRadera
  2. MMmm... är oxå helt förälskad i dessa tyger!! Så fina!

    Skön helg!

    SvaraRadera
  3. Om jag inte minns fel så tror jag att hennes tyger finns på broarne netbutik.Lycka till med tyger och renovering!

    SvaraRadera
  4. Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!

    SvaraRadera
  5. See you in these things, I think, I started feeling good!
    Sports Net

    SvaraRadera

Annonser: