söndag 7 november 2010

En liten skog har flyttat in!


Jag har varit ute i skogen och plockat in lite mossa, kottar, pinnar och annat att dekorera med och här är resultatet av mitt första pyssel. En liten skog bestående av mossa, pinnar, kottar och en liten gran har fått flytta in hos oss. Jag gillar verkligen att dekorera med det naturen ger, här kan ni se ett annat pyssel jag gjort av lärkgrenar. Det rostiga fatet kommer från Granit och värmeljushållarna kommer från en lokal butik här i Umeå som heter Hjärtero.

10 kommentarer:

  1. En sån vacker och mysig liten skog du har skapat där hemma.
    Det är verkligen härligt när man kan ta hand om det som naturen ger.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  2. Gud vad vackert och mysigt! det där måste jag härma efter någon gång om jag kommer ihåg i min välfyllda hjärna

    SvaraRadera
  3. Underbart fint! Vad du är kreativ, om jag bara hade en tiondel av din kreativitet vore jag nöjd! Tack för att du delar med dig!

    SvaraRadera
  4. Så koselig det så ut! Er alltid koselig å ta litt natur inn i stuen:D Ønsker deg en fin uke!
    Hege

    SvaraRadera
  5. Så himla fint du har gjort det!:) Har liknande ljushållare här hemma, så kanske att man skulle härma det där lite!;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fint!
    Så mysigt nu när man börjar med "vinterpynt", längtar till advent nu.

    SvaraRadera
  7. Härligt!
    Tack för inspirationen!
    Jag ska också ta en tur till skogen idag och hämta hem material...
    I morgon har dom lovat snö så det gäller att passa på...
    kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Oj va pyssligt! Jag är dålig på att ta mig tid till sånt...
    Fick lite inspiration nu att göra något med granris. Kanske håller mig till en klassisk dörrkrans eller likn. i brist på fantasi :)

    SvaraRadera
  9. Ååå, så utrolig vakkert!!
    Herlig inspirasjon- tror jammen jeg må stjele denne idèen av deg, hvis jeg får lov? NYDELIG!!

    Første gang jeg er innom deg, men hit skal jeg tilbake igjen :)

    SvaraRadera
  10. Superfint! Tack för inspirationen!

    SvaraRadera

Annonser: