söndag 10 april 2011

Ny bok!


Anna Örnberg utkommer här i dagarna med en ny bok, Inred lantligt på ditt eget sätt och jag har fått en förhandtitt. Eftersom jag gillar hemmet på framsidan som tillhör Josse med bloggen In my house (som också driver den härliga webbshoppen med samma namn) så hade jag höga förväntningar men tyvärr går större delen av boken för mycket åt shabby chic för min smak. Men gillar du den stilen så är det definitivt en bok värd att kolla in och boken innehåller mängder av konkreta tips och beskrivningar på stora och små projekt.

Ser ni att det står en kruka i fönstret med alliumbollar? Superläckert, men går det att ha sådana inomhus eller är de bara ditställda tillfälligt? Någon som vet?

4 kommentarer:

  1. Nej, shabby chic är inget för mig heller.

    Alliumbollar brukar jag ta in och ställa i vas, de håller rätt länge och är även snygga när de blommat över!

    Kram Helene

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Å vad synd att det inte var mer "In my house"-stil i boken, jag hade hoppats på det.

    Tack för igår!
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Åk och shoppa du , det låter som ett bra förslag. : )
    Studsmattan blev flitigt använd igår men problemet är att de blir varma och vill klä av sig. Nej, nej det är inte så varmt ute än!

    Ha en toppen dag!
    / Kia

    SvaraRadera
  4. Den var helt underbar!!!

    Marina

    SvaraRadera

Annonser: