söndag 9 oktober 2011

Dagens loppisfynd!


Efter pyttedansen idag tog jag barnen med mig och åkte på en liten loppisturné, perfekt söndagsaktivitet en regnig dag som denna. Det jag egentligen var på jakt efter till ett litet pysselprojekt hittade jag tyvärr inte (jakten går vidare) men både jag och lilla T fyndade i alla fall. Lilla T fastnade för en käpphäst, en prinsessklänning och ett par glittriga pompoms och jag betalade glatt 30 kronor för dessa härliga läkemedelslådor. En våg fick också följa med hem men den får ni se en annan dag om jag lyckas få den ren... 

Önskar er alla fina läsare en skön söndag!

5 kommentarer:

  1. Ett fynd nästan för bra för att vara sant! Hjälp, vad avundsjuk jag blev! :)

    SvaraRadera
  2. Loppis är jättekul om man inte är ute efter något särskilt ;-)
    Det är då man gör fynd!

    Missa inte min tävling:
    http://ullevidsdal.blogspot.com/2011/10/tavling.html

    Kram Helene

    SvaraRadera
  3. MEN vilka snygga lådor! Skitcoola!
    Ha en bra start på veckan! Kram!

    SvaraRadera

Annonser: