lördag 5 maj 2012

Kärleken till en fläkt!


Kan man bli kär i en fläkt? Om man kan det så är jag upp över öronen förälskad i denna turkosa lilla skönhet från Watt & Veke. Men med snöoväder och temperaturer nära nollan börjar jag nästan ge upp hoppet att det ska bli någon vår och ännu mindre sommar i år. Läste att vi haft kallaste aprilnatten i Umeå sedan 1956 med -19,2 grader. INTE okej!

Reportaget är inlämnat, födelsedagsfirandet är över och kudden lockar. Håller bara tummarna för att W vill sova hela natten, i natt satt han klarvaken i vår säng och spelade storasysters Mingoville - lär dig klockan på paddan, inte idealiskt för mammas och pappas nattsömn men en riktigt bra app för övrigt!

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig färg och design på den fläkten!

    SvaraRadera
  2. Ja visst kan man bli kär i en fläkt! :)
    Den där var riktigt snygg och härlig färg. Jag älskar 50-talsstuket!

    Ha en bra dag!
    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Ursnygg! Här i söder är det vår, om än lite kallt med enstaka varma dagar. Trädgårdsfix grande.
    Tack för tips om app.

    SvaraRadera
  4. Gillar din blogg, men den är svår att läsa på iPhone. Bilderna är jättebreda och går inte att minska ner till "rätt" bredd. Är det något som går att lösa? Läser nästan alltid från telefonen nämligen och det är lite tråkigt när jag inte ser bilderna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna, jag har tyvärr upptäckt det också. Felet uppstår då jag ändrat i standardbredderna i bloggmallen, ska se till att göra det så sällan det bara går hädanefter!

      Radera

Annonser: