torsdag 6 december 2012

Ge mig tid!


Gaaahh, behöver mer tid. Nu! Så här i betygstider är det helt galet på jobbet och listan på måsten, borden och skulle vilja privat är milslång. Jag har så många idéer på julpyssel, godsaker och annat som jag skulle vilja dela med er att jag kan spricka men jag minns inte när jag var hemma i dagsljus senast. Ja tiden räcker helt enkelt inte till just nu. Bara att konstatera. Så ett par extra timmar per dygn står högt upp på önskelistan till Tomten i år. Skulle det mot förmodan bli svårt att tillgodose detta önskemål skulle jag lätt kyssa tomten om han kom men en WeWood också, snyggare klocka får man leta efter. Tillverkad helt i trä och för varje såld klocka planteras ett träd. Fint så!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det verkar som om du/ni redan har flera extra timmar på dygnet. Förstår ärligt talat inte hur ni hinner allt. Klockan var toksnygg, skulle vilja se den i verkligheten!

    SvaraRadera

Annonser: