torsdag 20 oktober 2011

Rugcycle!

Foto: Daniel Griffel för Rugcycle

Lika enkelt som genialiskt! Rugcycle har tagit den mest traditionella av mattor och anpassat efter dagens behov. Genom att sy ihop flera trasmattor med varandra funkar den även där man har behov utav en bredare matta. Klassiskt men modernt, jag storgillar och ska genast dyka ner i mammas trasmatteförråd på vinden! Och blått/vitt/rött är en färgkombination vi kommer att få se mycket utav framöver, mer om det i del fyra av min serie om 2012 års trender.

Vinnaren i Washitejptävlingen är nu utsedd och det blev Susanne med bloggen trettioett, stort grattis till dig! Susanne du får gå in på Darling things och välja ut vilka rullar du vill ha och meddela mig så fixar jag så att rullarna kommer på posten inom kort! Och för alla er som inte hade turen på er sida denna gång så kan jag meddela att det kommer att komma fler chanser för jag jobbar på en riktigt härlig julkalender till er med en tävling varje dag hela december! 

2 kommentarer:

  1. Men vilken lysande ide! Att man inte tänkt på det själv? Å va spännande med en julkalender!!!
    // Emma

    SvaraRadera
  2. Mycket smart. Jag har sett flera långsmala trasmattor, men aldrig kommit på idén att helt enkelt sy ihop dem till en stor matta. Tack för tips!

    SvaraRadera

Annonser: