tisdag 30 december 2008

Före & en bit på väg


Sista blogginlägget för i år och jag vill börja med att önska alla läsare ett riktigt gott nytt år! När jag började blogga för två månader sedan var det glest om kommentarer men nu är ni ett par stycken som har hittat hit, ni är så välkomna allihopa och ni ska veta att det värmer lika gott varje gång ni har lämnat ett litet avtryck efter er! 

Sen tänkte jag bjuda på lite "före/en bit på väg bilder" inifrån huset. Den övre bilden är från i februari i år och är tagen från den ena lägenhetens sovrum in mot köket. Den undre bilden är tagen igår, sovrummet har förvandlats till matrum, de gamla köken är borta och har gett plats för vardagsrum och längst borta skymtar biblioteket som förr var sovrum i lägenhet nr 2. Med på bild är också vår sötnos Simba som alltid är med oss på bygget. Imorgon blir det nyårsmiddag med goda vänner som precis har flyttat in i sitt nya fina hus, de började efter oss men flyttade in före... Jag är inte alls avundsjuk...

10 kommentarer:

  1. Oj vilken skillnad! Det kommer bli kanonfint när det är klart!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Jättekul att se hur ni grejar. Före/efter-bilder gillar jag. :)

    Önskar dig ett spännande och lyckosamt 2009!

    SvaraRadera
  3. Jag kan verkligen se dessa vackra rum i fil - pyntade, glittrande och juleljusdoftande nästa jul - med er stolta sittande med fötterna uppe på fårskinnsklädd fotpall, kanske framför en knastrande brasa...! Det kommer att bli jättefint. Ha en underbar nyårsafton och ett Gott Nytt År. Kram =)

    SvaraRadera
  4. Kul att kika in här!
    Alltid roligt med före och eft...eller en bit på väg-bilder! :)
    Gott Nytt på dej oxå!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Ah sa duktigt och spannande! Ska bli kul att folja ert projekt. Vilken sot hund dessutom, vad ar det for ras? Lycka till med renoveringen i det nya aret! Gott Nytt!

    SvaraRadera
  6. Tack för alla söta kommentarer!

    Anna-Karin: Ja den bilden har jag också! Jag längtar!!!

    Towe: Ja visst är hon söt =) Det är en Grand Danois.

    SvaraRadera
  7. Gott nytt år! Låt 2009 bli ett fantastiskt år. Ska bli kul att följa ert renoveringsprojekt.
    /Vimsingen

    SvaraRadera
  8. Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!

    SvaraRadera
  9. A friend told me this place I have been looking for, I come, it turned out, I have not disappointed, good Blog
    fishing net

    SvaraRadera
  10. Tack for intiresnuyu iformatsiyu

    SvaraRadera

Annonser: