fredag 30 april 2010

One more slice!

Nu är den ute, Leilas nya kokbok, One more slice! Jag har haft den på bevakning och igår plingade det till i mailboxen, på Adlibris kan man bläddra i den och bilderna ser underbara ut som vanligt! Någon som har hunnit få hem den och testlagat ännu?

Idag är det riktigt aprilväder, marken är täckt av snö och termometern har bara precis orkat sig upp över nollan. Här hemma blir det fullt hus i kväll, grillning och knytis med vänner från byn och sen har vi traditionsenligt tänkt konkurrera med byns majbrasa men vi får väl se hur lockande det känns att gå ut och sjunga in våren ikväll...

Önskar er alla en riktigt skön Valborg och hoppas att ni får njuta av trevligare väder än oss!

Imorgon avgörs ELKO tävlingen, vill du också vara med klicka här.

14 kommentarer:

  1. Önskar dig det samma!
    En trevlig valborg!
    Hoppas vädret tillåter skönsång i våryran!

    Måste säga att jag fullkomligt älskar ert hus!
    Jag är SÅ imponerad och inspirerad av det ni gjort!

    Önskar att jag bodde er lite närmre så jag kunde få se huset "på riktigt".

    Kramar, en husdrömmerska

    SvaraRadera
  2. Åh tack för tipset om Leilas bok! Ja det är verkligen härliga bilder och goda recept, måste genast beställa den! ha en bra valborg! kram Vivi soltorp

    SvaraRadera
  3. Ohh vad bra. Denna måste inhandlas!

    Hennes recept brukar ju vara kanonbra och man blir så inspirerd av alla fina bilder!

    Trevlig valborg
    Kram Madde

    SvaraRadera
  4. Den boken ser jättefin ut!
    Önskar er en mysig valborg med!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  5. En trevlig valborg till dig!

    Ville bara tipsa om en utlottning på min blogg. Den kanske piggar upp lite bland snöflingorna :)

    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Hallå där!!
    Här duggade det regn och vi beslutade och vara hemma i från kasen, men pappsen och barnen smällde lite raketer. I dag ska vi fira en av töserna som fyller 8 år.
    Ha en fin dag!!

    Kram Olelsi /Nettan i Hälsingland.

    SvaraRadera
  7. Oh kära nån vad du målar och står i! Att måla så många likadana objekt blir tyvärr snabbt skittråkigt. Kanske har du en talbok i öronen? Det brukar underlätta...

    Allt väl?

    Trevlig kväll!

    Anna

    SvaraRadera
  8. SNÖÖÖÖÖÖÖ!!!!
    Var bor du människa?????
    Jag vill inte se snö mer på flera år känns det som. Har idag gått en runda i trädgården och konstaterat med ett stort leenade på läpparna att en massa spännande växter överlevt vintern samt förra årets ovarsamma flytt från gamla råttboet till nya underbara huset! Snart får jag se min blåa corydalis i blom!!! Då firar jag nog med ett glas skumpa!

    SvaraRadera
  9. Den boken är nog bra ! Jag köper en del kokböcker, men använder dem inte. Det blir kanske skillnad med den här :)

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  10. Hejsan!

    Hoppas ni fick en bra valborg! :) Lika dåligt väder i stan, men vi hade stor middag hemma hos oss, det var trevligt. Har du fått mitt mail?

    Kram

    SvaraRadera
  11. Å jag den boken vill jag också ha!

    SvaraRadera
  12. Åh, denna kokbok har jag missat. Tack för tipset. Jag har redan beställt den från Adlibris nu tack vare dig.
    Kram

    SvaraRadera
  13. Ja hennes nya kokbok är fantastisk. Hunnit laga några recept men favoriten är fortfarande henes kanelbullar i förra:) Något extra!

    SvaraRadera

Annonser: