onsdag 18 juli 2012

En underbar dag!


I morse packade vi picknickkorgen full med godsaker, spände två små shettisar för stora vagnen och begav oss ut på en långtur i solskenet. Med fem barn på kärran som alla var på strålande humör och underhöll med sång var bullerbykänslan ett faktum! Eftermiddagen på badet gjorde inte ont den heller.

Enda gruset i maskineriet är att min plånbok fortfarande är spårlöst försvunnen. Med två påhittiga små barn i familjen så är sökområdet i princip oändligt. Hittade t ex ett bananskal och en leksaksbil i min stövel idag. Inget konstigt. För foton på fyllda stövlar och annat smått och gott från vår vardag får ni gärna följa mig på Instagram, itsahouse heter jag även där. 

4 kommentarer:

  1. Idyll! Vad mysigt det låter! Ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Så fin bild!! Underbart med häst och vagn och bullerbykänsla..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Lägg en sax i ett fönster och tänk på plånboken. Låt saxen ligga kvar tills plånboken är framme igen. Jag har gjort det fyra gånger med olika saker som kommit bort. Funkat varje gång! Lycka till =)

    SvaraRadera
  4. Håller med om saxen, funkar varje gång!! Härligt att bli underhållen av barnsång på utflykt!

    SvaraRadera

Annonser: